четвъртък, 8 май 2008 г.

Teoria na haosa

kategorichno ne sam nenormalen
ili kazano po-prosto nishto mi niama
ili pone taka si mislia
imam sklonnost da sporia s idioti obache
koeto avtomatichno me pravi idiot vapreki che dokato sporia se chuvstvam baia velik
posledno sporih s edin obrazovan mlad savremenen tapak
edin kolega se beshe varnal ot nemsko i toia paliacho go popita dali si e kupil igrachki
Pod igrachki se razbira primerno USB deto e 8GB i lae kato vliazat chujdi hora doma
Ili pak GSM sas kamera i kazan za varene na kompoti
Biah si nadul iako slushalkite no kato go vidiah da si otvaria ustata razbrah che shte stane interesno i gi spriah
za tashaka go nakarah da si povtori vaprosa shtot ne go biah chul mnoo iasno
i nemeca si povtori i otgovora na avtomatik (umen ei)
otgovora beshe
"Vzeh ama za jenata"
Az se uhilih do ushite shtoto i az biah vzel za macata edin staklen hui
Goliamo polirane padna, goliama veselba, posle na drugia den tocheshe banici
Idiota ne razbra i pak popita
- kak taka za jenata igrachki?
- Ami takiva - za vazrastni
23 secundi malchanie
Az pradnah kato slon
Ne narochno, prosto edvam se sdarjah da ne se razsmeia kato pobarkan gledaiki mu praznia pogled
I ot stiskane se izpardiah bah maamu
No vsichki biaha tolkoz vtreshteni ot priznanieto za igrachkite che mai nikoi ne me chu
na 24-tata secunda verigite v mozaka na deteto-idiotche se zatvoriha sas skarcane i toi kaza
- Mi tva e neprilichno!
Za da ne pradna pak izstreliah:
- Ami da. Az ne davam na moiata da mi prai kavali (po negovia krai na svirkite kavali vikat - iskah da me razbere ot raz - ne mi se chakashe polovin minuta oshte)
Praznia pogled se otmesti kam men
- Nali posle s taia usta she celuva decata! - dovarshih
Biah go chuval toia laf v kazarmata ot starshinata
Logikata beshe jeliazna i ne podlejeshe na obsajdane
Togava mi hrumna che i supa ot tratki ne traa da iade shtoto petela tam si e pahal malkoto shnurche ama...
Starshinata mnoo obichashe supa ot tratki
Kakto i da e
Kolegata s izkustvenite pishoci me pogledna i mi namigna
Kazah che beshe umen maj
A tapaka se usmihna, celia siaeshe, beshe nameril chovek koito da go razbere
Togava go dovarshih
- Batka na tebe kaval nikoga li ne sa ti pravili?
Malchanie
- Kaji ve
Malchanie
- A v duparata ebal li si?
- Tova e izvrateno.
- Taka li?
- Da i unijava jenata
- A ako na jenata j haresva?
- E ako e kurva j haresva
- Znachi moiata jena e kurva taka li?
- Ne znam - ti si pravi izvodite
- Tz az sam tap, obiasni mi
- Mi ne e normalno
- Znachi e nenormalna?
- Ima goliam risk ot bolesti, kak ne vi e strah, zaradi takiva kato vas ima SPIN i kvo li ne
- Da tochno taka e.
I za globalnoto zatopliane sam vinoven shtoto kato se praznia na liceto na niakoia "kurva" digam kravno i si povishavam telesnata temperatura
Tuk veche vsichki pochnaha da se smeiat li smeiat li smeiat LI SMEIAT
Tapaka prodalji da marmori shturotii a az izliazoh da pusha
I pusheiki se pochuvstvah super tap che se zanimavah s nego
Posle se setih za onaia razgonenata ot ICQ-to
Deto slaga roga na maja si
Koi znae i neinia kolko e moralen i posle tia iako eban s koito svari
Otpred otzad otstrani det se seti chovek
Ta si vikam na tova momche momata sigurno vecher gleda tavana i se moli nekoi da ja schupi ot ebane
Super elementarno tvardenie no se basiram che e taka
A toia prez tva vreme pishe traktat za globalizma v lichnia si blog
Na vsichkoto otgore sam siguren che mu se iska da si upotrebi churkata po vsevazmojni nachini
Nema nachin prosto
Edin den obache tva protivorechie she izbie na niakade
Ei taka she si vlezem v kasnite novini uviti v beli charshafi kacheni na cherni nosilki
Ili kakto se pee v edna pesen "Auto pilot - no control" ...
Imam i druga hipoteza obache
Moje da e hiper mega izvrateniak i da se prai na sveta voda nenapita
Hmmmmmm
Kato nishto moje milata mu jenica da go shiba s niakoia debela cherna svesht v kloishatvoto dupe za zdravei zdrasti
I posle da go opikava
Bah maamu!
Toia variant daje po mi haresva ot drugia
Dano e izbral nego

Няма коментари: