вторник, 20 май 2008 г.

Lejerno

Slusham si musikata i cheta prostotii v neta
Imah dosta rabota poslednite dni i sega poprivarshih i se otdavam na ochovechvane
Po icq sluchainite mi poznati ot jenski rod se nadprevarvat da mi obiasniavat koi kolko i kak sa
naebali prez poslednite niakolko dni
Povecheto sa semeini
I se ebat s koito svariat (pochti) i kadeto svariat (kato geografska lokacia i kato telesno otverstie)
Taka razpraviat
Az mnoo mnoo ne im viarvam
Vsashtnost mi e prez onaa rabota - da praiat kvot' znaiat
Men sa me kanili 2 pati za troika (2M1F)
I dvata pati otkazah
Niakak si ideiata da krastosam shpaga s oshte edin kosmat individ ne me privlicha
A ako shpagata e nekav runtav bozdugan...
Puashim se kopeue!
Predpochitam da si jiveia krotichko i da si pazia nejnata dusha ot takvizi stresove
A i jenite deto uchastvat v tia sporadichni i spontanni ekshani sa na baba iaga malkata shterka
Do sega ne sa me oferirali ubavici
Te i za individualni seansi ne sa me oferirali naskoro bah maamu
Izpadam ot klasaciite momcheta!
She ritame vav V grupata s babite si ebalo mamata

....

Sluchainite mi poznati pak se oplakvat che niamalo nishto za ebane
Ednite se spraskvat ot ebane drugite lubovta im idva otraki
Nema spravedlivost i socialna otgovornost ei!
Kakto kazva edin guru na biznesa Niamash shtoto niamash, imash shtoto imash

....

Gledam prez pozoreca - naroda se e vturnal da snove po schupenite plochki moshtno
Majete ne gi gledam mnoo mnoo - oshte ne sam dorasal do karane v liavata lenta
Povecheto sa visokoplaninski djentalmeni kato cialo
Da se parzaliat na svoboden hod

DIvoikite sa si izkarali mesata na pokaz iakata
Bogata rabota!
Kraka cici ramene grabcheta-krastcheta tuk tame dupeta...
Kurodrav permanenten za neobragnalata unosheska setivnost
Az sam stanal resistenten i samo registriram bezchuvstveno cennite nahodki
Kato izkustvoved sam
Putkoved
Preobladavat selskite princesi - izruseni/pocherneni kaki, izkarali cepkata na cicite, leko otpusnati
Ochilati do bezkrainost
Tia s "obarnatite chorapi" me razbivat direktno
Agrarna estetika na kvadrat
Znaete li kvo e obarnat chorap?
Chorap znaete damski kvo e predpolagam?
Onova deto e s dantelka nakraia ili satenena lenta i deto makes you high
Maliii mnoo obicham dalag krak s hubav visok chorap
Po etiket kato ebesh ne se svaliali tia neshta
A i koi tapak she tragne da prai takova bezumstvo??!
Ta "obarnat chorap" e kogato dantelkata e na glezena a gore si e chorapogashtnik
Az taka im vikam - obarnat chorap
I mi deistva tochno naobratno na normalnia chorap
Ama az sam si kuku taka che ne moje da mi se ima doverie
Selskite princesi za ebanTA sa nomer 1
Ne proshtavat ei
Ako iskate iak kef - hvanete niakoia selska princesa ot ulicata i j napalnete ustata sas sperma
She ostanete dovolni
Teens gi propuskam - makar che lubopitstvoto e goliama sila
Sivata masa e drugata goliama grupa
Ako se chudete kakvo e siva masa - poglednete navan i she se usetite vednaga
Teh samo gi registriram za statistikata
Ima edna malka grupa - namazanite macurani (niakoi im vikat MOLKI)
Tia sa shik otvsekade batka
Grim, teloslojenie, ten, drehi
Ama shans nulev da se uredish ako si ot 9 do 18 na zaplata kajdoi mesiac
Nai-blagodatna grupa v moite ochi e grupata na MILF-ovete
30-40 godishni mamichki, opitvashti se oshte da se klasirat v top 10
Nekoi ot tiah opredeleno uspiavat - MILF-MOLKI-te
MILF-MOLKITE osven che sa IAKI MACKI imat svoistvoto da se ebat i s po-nepretenciozni paliachovci
Ei taka da progoniat skukata
Da imate edno naum
Vnimavaite s MILF-ove - bivshi i nastoiashti selski princesi
Mnoo iaka eban ama i mnoo iaki problemi posle
Kvito se setite
Begai mani
Taka e - niama rai
....


Stoia i ziapam
Pikae mi se ama me marzi
Po niakoe vreme she se izpikaia niama da stavam za rezil ia
No zasega spoko
Lejerno

Няма коментари: