понеделник, 10 март 2008 г.

Mnogo iskam

Mnogo iskam da sam goliamata rabota
Da imam mnogo pari ama tolkova mnogo che da ne si gi znam
Da pritejavam ogromna kashta - okolo 60 hektara
Vatre shte si parkiram iahtata i jumboto
Shte prokopaia kanal do moreto za iahtata shtoto kashtata shte e v Alpite
Na samoleta shte pishe moeto ime i shte e celia v platineno folio - da lashti moshtno
Parkinga mi shte e na 18 etaja i tam shte ima vsichko nad 300 konia po 3
Shte imam sobstven fitnes koito shte obikaliam s kolichka za golf
Fitnes instruktori shte sa mi poslednite 3-ma Mister Olympia
No az niama da gi polzvam shtoto niama da mi puka dali sam harmonichno razvit
Shte si kupia 18 blagorodnicheski titli
I parcel na lunata, mars i povecheto luni na jupiter
Shte go predstavia kato investicia a vsashtnost shte e mi e hrumnalo dokato pikaia v 3 prez noshtta
Vsichki hitech patenti shte sa moia sobstvenost
Shte spiram i shte puskam internet v zavisimost ot predskazaniata na lichnia mi astrolog
Shte si imam sobstven guru koito shte e i dalai lama po savmestitelstvo
Vmesto kasichka-prasence shte polzvam Citi Bank
To e iasno che shte sam mega izvesten
Shte me davat vsiaka vecher po televiziite
Moite televizii
Shte razdavam avtografi vav vid na incrustacia varhu tabloto na Rols
Shte hodia po koncerti za da gi otkrivam i da pikaia v publikata
Shte si prodavam lainata kato suveniri
100 choveka shte sa mi ohrana - samo gadni rabati kopeleta ot koito poluchavash frakturi samo kato gi vidish
Shte pia voda samo ot sondaji v nai-starite lednici
Az niama da iam a shte se hrania
Vinagi v restoranti s po 4 zvezdi ot mishlen
Oshte niama takiva no za mene shte sazdadat
Shte hodia i po partita estestveno
Te shte sa edinstveno i samo v moia chest
Shte mi peiat na jivo nai-modernite pevachki nai-modernite si pesni predi da sa gi pusnali po MTV
Posle shte mi duhat
Shte me uhajvat nai-aktualnite manekenki
Posle shte mi duhat
Nai-krasivite aktrisi shte mi praviat kompania
Posle she gi lija
Vsichkite vkupom shte si spretvame sedmichni orgii
Shte se ebem i shte iadem ekzotichni plodove
Toku shto otkasnati estestveno
Shte sam mnogo umen i erudiran
Izvanzemnite shte kacnat za da mi iskat akal po sadbonosno vajen tehen problem
Shte napisha kniga koiato shte izmesti po tiraj bibliata
Shte davam madri saveti na podrastvashtite
Shte davam madri saveti na pensionerite
I shte chukam vsichki po sredata
I majete estestveno shtoto shte sam se presitil ot jeni
Shte stana bah ti izvrateniaka
Na moe ime shte ima krastena deviacia
Shte izpadam v depresii redovno
Posle shte hodia na lechenie v nai-iakite kliniki koito ako mi haresat shte si gi kupuvam
Ako ne mi haresat pak shte gi kupuvam i shte gi razrushavam s vzrivove foierverki i 5-tata simfonia izpalnena ot NY-skia simfonichen orkestar
Shte podaria na priatelite si po neshto goliamo - primerno aifelovata kula
Onaia na Marsovo pole ne niakoe kitaisko mente
Shte si kupia Avstralia za da si imam ostrov
Shte si kupia Bora Bora za da si imam plaj
Ski niama da karam shtoto mrazia da se potia zimata
Shte mi izdignat pametnik prijive
Az she go kupia i she go razrusha shtoto sam skromen
Posle shte osaznaia che sam napravil greshka i shte izpadna v depresia
Amerikanskia prezident shte mi podari statuiata na svobodata za da se utesha
Shte prinudia federalnia reserv da izdava dolari samo s moia portret
Kogato niakoi me iadosa shte navodniavam grand kanion
Kogato sam shtastliv shte hrania sinite kitove s belgijski marcipan
Ako shtat da go iadat
Shte imam 30 braka vse s pobeditelki ot miss world - vsichkite neuspeshni no niama da mi puka vaobshte
Bivshite mi saprugi shte si spomniat samo hubavi neshta za mene
A az nishto niama da si spomniam za tiah
Shte kloniram Ainshtain za da mogat decata mi da nauchat vse pak neshto po fizika
Nakraia kato umra shte zaveshtaia vsichko na listnite vashki v amazonka

2 коментара:

Анонимен каза...

batka pisha ti ot pocket pc, v usa sym i e 5:03AM. tyrseh v google s kvo da si maja presnata tatuirovka, che syrbi kat brysnat ui, i ti popadnah na bloga. nasrah se, ei tva e. ti si nai-golemiq. slagam te u favorites. jiv i zdrav

beasta каза...

radvam se che ti e haresalo
i ti da si jiv i zdrav
a v kazarmata si majeha tatuirovkite s vazelin