сряда, 6 февруари 2008 г.

CICI

cici
ama cici ama cici ama cici
na ulicata bremenni s golemi provisnali cici ama s baz baiat dekolteta, da se vijdat
po tv pak cici
v internet pak cici
i putki de
abe strashna istoria
onaia mrasnica ot q-to i tia se navila da si slaga cici
che ednata j bila po-goliama ot drugata
shtoto karmela predimno s neia
v momenta karmi sina si koito e na ima niama 4 meseca
i e krasten na lubovnika j
a vsashtnost e ot sapruga j
ama az ne viarvam mnogo mnogo
100% ne e ot mene - samo tova znam
i sega me pita dali cicite j da sa kato na onaa ili kato na taa i az kvi sam predpochital
az predpochitam kraka i putki
gladko izbrasnati - i krakata i putkite
kato gi lijesh da ne si deresh ezika, tolkoz gladki
no sega na moda sa cicite
moje bi shtoto ne sa otkrili nachin da praviat dalgi i pravi kraka
ako otkriat togava shte dam kompetentno mnenie ama sega sam zatrudnen
ne che ne si padam savsem po cici - cicite sa hubavo neshto
osobeno ako ne znaesh kakvo da pravish s racete si dokato blaskash s ednookoto chudovishte vlizat v upotreba
ama chak pa tolkoz
cicomania
veche e vapros i na prestijj da ima cici
golemi, kragli, tvardi
i da se pokazvat estestveno na po-goliam broi hora
inache za kvo sa - investicia bez vazvrashtaemost
samo se zapotiavat otdolu i boli krasta
setih se za edin priatel - vikashe az obicham malki cici shtoto golemite se zapotiavat
i poniakoga otdolu sireniasvat
chak pak da sireniasvat?!
ama znam li az s golemi cici ne sam imal sblasak
interesno e che vsashtnost shtastieto struva 3000 evra bah maamu!
slagat se cicite, i shtastie!
s edni goli cici sred more ot laina
cici - plastmasovi, 400 kubika da rechem
posle - lubovnik da gi machka i da se prazni otgore im
moje malko da vleze i v okoto - traa se vnimava che s tia novi cici debita se uvelichava
pone v nachaloto
a saprugat kupuva nova roklia da mogat da se vijdat novite cici
da izpakvat IAKOOO
i chujdite maje da gi e iad kakav tuning moje da si pozvoli na blagovernata
i vsichko si idva po mestata
otvliakoh se malko
ta dadoh savet na mrasnicata da si napravi kato na edi koia si
da hodi da rovi po internet za snimki 5 chasa i da ne me zanimava
az ne znam edi koia si dali ima cici

Няма коментари: